Upravljanje uporabniških identitet

Upravljanje uporabniških identitet (ang. identity management) je mnogo več kot samo sinhroniziranje identitet med sistemi. Danes je lahko dober sistem za upravljanje identet in dostopov (ang. identity and access management  – IAM) končno narekovan s strani potreb podjetja, ne pa zmogljivosti oddelkov IT.

Če tudi vaše podjetje išče primerno rešitev za upravljanje uporabniških identitet, je spodaj nekaj prednosti in poudarkov DELL (Quest) Identity management rešitve:

  • Varnostni vidik se v prvi meri zagotavlja z odprto kodo vseh procesov, kar omogoča naročniku popoln nadzor nad aktivnostmi sistema brez »tihih« presenečenj.
  • Poslovne vloge niso statični objekti, ampak dinamične skupine, ki se morajo spreminjati trenutno glede na parametre celotnega okolja.
  • Vse spremembe vlog lahko pred implementacijo simuliramo, da vidimo, kakšen bo končni rezultat.
  • Iskanje obstoječih vlog je lahko zamuden proces, a ne z orodjem za odkrivanje poslovnih vlog “role digger”
  • Podpora slovenskemu jeziku je več kot samo zahteva. Podpora šumnikom v popolnoma vseh delih rešitve (vključno s poimenovanji objektov, vlog procesov ali parametrov) je zahteva, slovenski prevod uporabniškega vmesnika pa resničnost.
  • Edina rešitev za upravljanje identitet s certificiranim SAP R3 in SAP HR vmesnikom, ki omogoča neverjeten prihranek pri implementaciji povezave s SAP sistemi. Omogoča vse od dodeljevanja članstva v enostavnih in kompleksnih skupinah do nadzora uporabe licenc.
  • Povezava z vsemi MS sistemi (Exchange, Sharepoint vključno s Sharepoint skupinami, Ad,…)
  • Lastna rešitev za takojšnji prenos sprememb iz SAP HR v IM sistem. Prenos prek sinhronizacije datotek enkrat tedensko je zgodovina!
  • Modul za povezavo z IBM NOTES, ki prav tako omogoča velike prihranke, saj je del osnovne namestitve in je pripravljen za uporabo v parih dneh  (delujoča postavitev na Slovenski Policiji).
  • Rešitev je že brez sprememb v skladu s Slovenskimi standardi o varovanju podatkov, ker celotna zasnova in razvoj rešitve poteka v Evropi v skladu z EU pravili o varovanju podatkov.

Omenjeno rešitev je ekipa podjetje ADM-Adria uspešno implementirala že v 4 večjih in  kompleksnejših okoljih v Sloveniji in vam nudi kompletno rešitev od priprave, izvedbe vse do vzdrževanja sistemov.