Študije so v zadnjih letih pokazale šokantne podatke o življenjski dobi nekaterih največjih in najuspešnejših podjetij na svetu. Od leta 1958 do danes se je skrčila z dobrih 60 na manj kot 20 let, napovedi za prihodnost pa so še bolj pesimistične.
Glavni razlog za to je pojav novih podatkovno in tehnološko usmerjenih podjetij, ki vedno hitreje spodrivajo podjetja, ki se držijo starejših načinov dela. Ta so tako soočena z izzivom – prilagoditi se novim razmeram na trgu ali zapreti svoja vrata. V digitaliziranem svetu vajeti v rokah namreč držijo uporabniki, ki vse potrebne informacije o izdelkih dobijo že z enim miškinim klikom, zato je borba za njihovo pozornost bolj neizprosna kot kdajkoli prej.
Podjetja, ki želijo preživeti, se morajo torej prilagoditi tem zahtevam trga in v središče svoje strategije postaviti kupca, poleg tega pa poskrbeti tudi za optimizacijo svojih poslovnih procesov. Da bi to lahko dosegli, v prvi vrsti potrebujejo veliko podatkov. Številna podjetja namreč razpolagajo s premalo informacijami o svojih strankah, ki bi lahko koristile njihovemu poslovanju. K sreči pa obstaja veliko podatkovnih virov, s katerimi lahko dopolnijo svoje obstoječe baze podatkov. Za primer vzemimo družbena omrežja. Ta so lahko zelo koristen pripomoček pri načrtovanju prodajnih strategij, saj dajo vpogled v življenjske navade uporabnikov.
Z roko v roki gre s tem tudi analiza obnašanja uporabnikov na spletu. Obstajajo namreč orodja, ki pokažejo, kaj uporabnika pripelje do nakupa določenega izdelka, kdaj nakup opusti in kaj vse si je pogledal, preden se je za nakup odločil. Pokaže torej njegov način razmišljanja.
Pripomočkov, ki omogočajo tovrstno analizo in optimizacijo delovnih procesov, je seveda še veliko več in so v teoriji znani, problem pa nastopi v praksi. Podjetja namreč le stežka najdejo dovolj usposobljene strokovnjake, ki bi posedovali dovolj znanja za vpeljavo omenjenih sistemov. To seveda vpliva na ceno teh posameznikov, kar pomeni, da je najboljša rešitev za podjetje navadno tudi ena najdražjih. Poleg tega pa je vpeljava teh rešitev dolgotrajen proces, saj jih je potrebno razviti od samih temeljev.
Zato so se na trgu pojavile alternativne rešitve z že dodelanimi sistemi, ki pomagajo podjetjem hitreje in ugodneje implementirati optimizacijo delovnih procesov in analitična orodja uporabnikov. Enega takšnih so razvili v podjetju ADM-Adria Approach in nudi rešitve za upravljanje, zaščito podatkov ter orodja za razvoj in optimizacijo delovanja. Če želite tudi vi stopiti v korak s časom in pri tem še zmanjšati stroške, stopite na njihovo spletno stran in preverite, kako vam lahko priskočijo na pomoč.